Praktisk informasjon Juleforestilling

Viktig info ang forestillingene i Stormen Konserthus søndag 4. desember kl 12:00 og kl 15:30.

Praktisk info forestilling
09.11.201618:51 Admin

I år vil vi ta dere med på en reise som omhandler menneskets følelser og forskjellige opplevelser, uttrykt gjennom dans. Elever i alderen 2-60 år, tar dere inn i en verden, like herlig, rar, morsom, god, litt sinna, trist, fantastisk og sprudlende, som vi mennesker kan være.

På forestillingsdagen er det oppmøte i Stormen senest kl 11:30 på angitt plass, altså 30 min før første forestilling. Ta med mat og drikke. Ikke sukkerholdig!! Vi har nok energi ;) Ta med spill, tegnesaker etc. For å unngå at det blir uoversiktlig mellom forestilling 1 og 2, er det ønskelig at ingen drar hjem i mellomtiden. Skulle det allikevel være behov for å dra fra Stormen i dette tidspunket, SKAL instruktør informeres og dere er selv ansvarlige for å være på plass, senest 30 minutter før forestilling 2.


Ekstra
øvinger på studio i Storgata 56: torsdag 1. desember.  Alle MÅ møte. Ha på kostymer!

Møt opp 10 minutter FØR du skal inn å øve. Ha på kostyme. Det blir ikke anledning til å skifte på studio. Vi har et stramt tidsskjema som vi må forholde oss til. Har du spørsmål, ta kontakt med oss på tlf.  91141586.

 Kl 16:30 – 17:30: Del 1 i forestillingen.

  • Alle som er med på åpningsnr
  • Breakdance 1
  • Danseakrobatikk Solar
  • FUNKY kidz
  • Parkour 1
  • Barnedans

 Kl 17:30 – 18:30: Del 1 i forestillingen.

  • Cool Kidz
  • Minimix
  • Hiphop 2
  • Moderne Fusion
  • Hiphop Old School

PAUSE i forestillingen

Kl 18:30 – 19:30: Del 2 i forestillingen.

  • Nummer
  • Diva Crew
  • FUNK
  • Hiphop 3
  • Danseakrobatikk Lunar
  • Parkour 2

Kl 19:30 – 20:30: Del 2 i forestillingen.

  • Queenstyle
  • Diva nybegynner
  • Breakdance 2
  • Hiphop New style

Det blir dessverre ikke anledning til å sitte inne i dansesalen for å se på de andre. Det er KUN de som hører til de klassene som øver, som får være inne i salen. Dette gjelder både elever og foresatte. Dette pga vi allerede er så mange inne i salen samt at vi trenger full konsentrasjon mens vi holder på. Håper på forståelse for dette :)

 

LYSSETTING OG GENERALPRØVE I STORMEN LØRDAG 3. Desember:

Kl 09:30 - 11:30 lyssetting for alle på DEL 1 i Stormen. Ha på kostyme! Du blir møtt av guider som forteller deg hvor din plass er.

 Kl 12:00 - 14:00 lyssetting for alle på DEL 2 i Stormen. Ha på kostyme! Du blir møtt av guider som forteller deg hvor din plass er.

 Kl 15.00 - 17:00 Generalprøve for alle i Stormen!!!

 Under lyssettingen kan elevene sitte i salen for å se på de andre som opptrer, men under generalprøve må alle være på anvist plass.

Etter siste forestilling skal alle kostymene legges i sekker merket med «kostymer». Husk skiftetøy!! Ingen må ta kostymene med seg hjem.

Alle som skal inn i konsertsalen for å se forestillingen må kjøpe seg billett. Billetter fås kjøpt gjennom Stormen kulturhus. Link til forestillingen ligger også på vår hjemmeside; Streetjazz.no.

 

HJELP  ØNSKES!! Om noen har mulighet til å hjelpe oss backstage blir vi veldig glad! Det er rundt 350 dansere som skal av og på scenen, så litt ekstra hjelp hadde vært supert :) Send en mail til Monja, monja@streetjazz.no om du har anledning til å  hjelpe til.

 

Til dere med barn i barnehagealder:

Det er ønskelig at en av de foresatte er tilstedet på øvinger og backstage i Stormen. Dette fordi det er flere av barna som har behov for en trygghetsperson sammen med seg og instruktøren har ikke anledning til å være tilstede for å passe på. Vi har hjelpere, men ikke mange nok, for å kunne trygge de minste. Foreldre har gjort det tidligere slik at de deler seg opp. Den ene ser forestillingen mens den andre er sammen med barnet og på neste forestilling så byttes det. Den personen som er backstage skal selvfølgelig ikke betale inngang.